Τέλος στα εμπόδια φορητότητας -Οσα πρέπει να ξέρουν οι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας

Τέλος στα εμπόδια φορητότητας -Οσα πρέπει να ξέρουν οι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας

Νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών επιβάλλει η ΕΕΤΤ, προωθώντας τη διαφάνεια, την ταχύτητα και τον αποτελεσματικότερο έλεγχο της διαδικασίας από τους ίδιους τους συνδρομητές και με προτεραιότητα την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την τόνωση του ανταγωνισμού στην αγορά τηλεφωνίας.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φορητότητα αριθμών βρίσκονται στο http://www.eett.gr ή στο ειδικό website www.foritotita.gr. Επίσης, με την ειδική εφαρμογή της ΕΕΤΤ « Βρείτε τον πάροχο ενός αριθμού», οι συνδρομητές μπορούν να ενημερωθούν εάν η κλήση που θα πραγματοποιήσουν είναι εντός ή εκτός δικτύου του παρόχου τους και κατά συνέπεια να εκτιμήσουν τη σχετική χρέωση, ανάλογα με το οικονομικό πρόγραμμα που διαθέτουν.

Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις της ΕΕΤΤ, που ισχύουν πλέον:

επιταχύνεται ο χρόνος εξέτασης και υλοποίησης των αιτημάτων για φορητότητα περιορίζονται οι λόγοι απόρριψης της αίτησης καθορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ακύρωση της αίτησης επιβεβαιώνεται από τον πάροχο η υποβολή όλων των αιτήσεων φορητότητας και των αιτήσεων ακύρωσης του συνδρομητή καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης για καθυστέρηση μεταφοράς και καταχρηστική μεταφορά αριθμών.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΕΤΤ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ
α. Επιταχύνεται ο χρόνος εξέτασης και υλοποίησης του αιτήματος της φορητότητας
•    Μειώνεται σε 6 εργάσιμες ώρες από μία εργάσιμη ημέρα ο χρόνος εξέτασης της αίτησης που υποβάλλεται από τον νέο πάροχο στον υφιστάμενο. Ως αποτέλεσμα, μειώνεται αντίστοιχα ο χρόνος υλοποίησης της φορητότητας και στην κινητή τηλεφωνία είναι δυνατή η αυθημερόν ολοκλήρωση του αιτήματος.
β. Περιορίζονται οι λόγοι απόρριψης της αίτησης και ορίζεται υποχρέωση ενημέρωσης
•    Για την έγκριση της αίτησης απαιτούνται πλέον τα απολύτως αναγκαία στοιχεία ταυτοποίησης του συνδρομητή (ΑΦΜ ή ΑΔΤ). Την ευθύνη της ταυτοποίησης του συνδρομητή έχει ο νέος πάροχος.
•    Εντός μίας εργάσιμης ημέρας, ο νέος πάροχος οφείλει να ενημερώσει το συνδρομητή για τους λόγους απόρριψης.
γ. Καθορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ακύρωση της αίτησης φορητότητας
δ. Επιβεβαιώνεται η υποβολή όλων των αιτήσεων φορητότητας και των αιτήσεων ακύρωσης
ε. Καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης για καθυστέρηση μεταφοράς και καταχρηστική μεταφορά αριθμών

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC