Βιντεοπαιχνίδι βγάζει τους χρήστες… στο δρόμο
Η συσκευή προωθεί τη σωματική δραστηριότητα
Η τεχνολογία συχνά κατηγορείται πως υποκινεί τα παιδιά να περνούν αρκετές ώρες μπροστά από οθόνες, δίχως να γυμνάζονται. Ωστόσο, αρκετές εταιρείες, όπως η Nintedo με το Wii Fit, έχουν προσπαθήσει να διαψεύσουν αυτή την πεποίθηση.
Η τελευταία και πιο χαρακτηριστική προσπάθεια έρχεται από την Pushstart Creative και ακούει στο όνομα «Loop». Πρόκειται για μια συσκευή που βασίζεται στην τεχνολογία καταγραφή κίνησης προκειμένου να ωθήσει στη σωματική δραστηριότητα.
Το διαδραστικό παιχνίδι ανταμείβει τους παίκτες όταν κινούνται έξω. Για την καταγραφή χρησιμοποιούνται επιταχυνσιόμετρα, αισθητήρες και GPS.
Ο αρχικός σχεδιασμός για PC, tablet και smartphones περιλαμβάνει τέσσερα «εξαρτήματα»: το Loop Clip, ένα Motion Bar, ακουστικά και μια πλατφόρμα παιχνιδιού.
Το Clip μπορεί να προσαρμοστεί στο Motion Bar αλλά και σε ζώνη ή σακίδιο. Περιέχει βηματόμετρο, εξόδους ήχου και σκληρό δίσκο για την καταχώρηση των παιχνιδιών. Από την άλλη, το Motion Bar εντοπίζει τις κινήσεις με τα ενσωματωμένα επιταχυνσιόμετρα και γυροσκόπια. Οι δύο συσκευές επικοινωνούν ασύρματα μέσω Bluetooth, έτσι τα δεδομένα που καταγράφει το Motion Bar στέλνονται και αποθηκεύονται στο Clip.
Αφού τα δεδομένα συλλεχθούν, αποστέλλονται στην πλατφόρμα παιχνιδιού και ο παίκτης προχωρά στο επόμενο επίπεδο. Η ανταμοιβή είναι φυσικά ανάλογη της δυσκολίας της άσκησης. Για παράδειγμα, το τρέξιμο ή τα άλματα παίρνουν περισσότερος πόντους από το απλό περπάτημα.
«Στόχος του Loop δεν είναι να δημιουργήσει μια κουλτούρα γυμναστηρίου ή να εξαναγκάσει τα παιδιά σε σωματική δραστηριότητα, στόχος του είναι να προωθήσει τη διασκέδαση και την κοινωνικοποίηση μέσω του ενεργού παιχνιδιού», εξηγεί η εταιρεία.
Η ανάπτυξη του Loop βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο και δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πότε θα γίνει διαθέσιμο.