“Διακόπτη θανάτου” στις μηχανές αυτοκινήτων εξετάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση

“Διακόπτη θανάτου” στις μηχανές αυτοκινήτων εξετάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Telegraph, αξιωματούχοι της αστυνομίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συναντιούνται μυστικά και συζητούν το ενδεχόμενο ανάπτυξης ενός συστήματος που θα μπορούσε να επιτρέψει στις αρχές να “τερματίζουν” τη λειτουργία της μηχανής ενός οχήματος από μία εγκατάσταση κεντρικής διαχείρισης.Τα βασικά και θεμελιώδη “συστατικά” που θα καθιστούσαν την τεχνολογία εφαρμόσιμη υπάρχουν, ενώ σε τουλάχιστον μία περίπτωση βρίσκεται εγκατεστημένη στα αυτοκίνητα κάποιων κατασκευαστών όπως η GM που ανέπτυξε και εφάρμοσε το σύστημα “Stolen Vehicle Slowdown” το 2009. Επιπλέον υπάρχουν after-market λύσεις.

Ο στόχος ωστόσο της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι μία “τυποποιημένη” μορφή της τεχνολογίας που θα εφαρμόζεται ως στάνταρντ από την αυτοκινητοβιομηχανία σε όλα τα οχήματα και δεν θα ελέγχεται από τις εταιρείες αυτοκινήτων παρά απευθείας από την αστυνομία. Αν τελικά βρεθεί ο τρόπος να εφαρμοστεί η τεχνολογία, τότε το σύστημα θα αποτελέσει στάνταρντ σε όλα τα νέα οχήματα μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Οι πρώτες αντιδράσεις είναι έντονα αρνητικές. Ένας βουλευτής από το Βρετανικό κοινοβούλιο δήλωσε: “Το τίμημα που πληρώνουμε για την παράδοση της δημοκρατικής κυριαρχίας μας είναι να μας κυβερνάει μία ασύδοτη μυστικοπαθής κλίκα”. Ένας άλλος βουλευτής εξέφρασε την ανησυχία του, πέρα από την παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, σχετικά με το ενδεχόμενο, αυτός ο διακόπτης –kill switch- να πέσει σε λάθος χέρια ή να ενεργοποιηθεί την ώρα που κινείται το όχημα.

Σύμφωνα με τα έγγραφα που έφτασαν στην Telegraph, το χαρακτηριστικό “remote-stop” (απομακρυσμένη παύση λειτουργίας) βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης, ωστόσο αν σκεφτούμε ότι κάτι τέτοιο έχει ήδη εφαρμοστεί από κατασκευαστές αυτοκινήτων, τότε είναι απίθανο η αστυνομία να συναντήσει εμπόδια στην κατασκευή του συστήματος.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC