Διαφήμιση της Amazon επιτίθεται στην Apple
Με τον χαρακτηρισμό «πολύ περισσότερα για πολύ λιγότερα» η εταιρεία σε μια σύγκριση αναδεικνύει τα ισχυρότερα τεχνικά χαρακτηριστικά του Kindle Fire HD, όπως την μεγαλύτερη ανάλυση και πυκνότητα εικονοστοιχείων της οθόνης της, την υποστήριξη ταινιών υψηλής ποιότητας και τα στερεοφωνικά ακουστικά, αλλά και την αρκετά χαμηλότερη τιμή του. Στο γραφικό της διαφήμισης μάλιστα το Kindle Fire HD φαίνεται να «κρύβει» το iPad Mini.
Την ίδια στιγμή προσθέτει και την αντίδραση του gizmodo στις δηλώσεις του Tim Cook πως οι ανταγωνιστές της Apple συμβιβάζονται: «.το 7.9 ιντσών tablet σας έχει πολύ λιγότερα pixel από τα ανταγωνιστικά tablet 7 ιντσών» αναφέρει το κείμενο στο πάνω μέρος της φωτογραφίας. «Βάζετε μια χειρότερη οθόνη, χρεώνετε περισσότερα και κατηγορείτε τους άλλους ότι συμβιβάζονται; Τολμηρό».
Αν και ο Cook αναφερόταν στο Surface με την δήλωση του περί συμβιβασμών, δεν θα ήταν καθόλου περίεργο η διαφήμιση αυτή να δημοσιεύτηκε καθαρά ως «απάντηση» της Amazon σε αυτήν.
Η εταιρεία βέβαια όμως αποφεύγει να αναφερθεί στο κύριο χαρακτηριστικό που μπορεί να κάνει τους καταναλωτές να προτιμήσουν το iPad Mini, το iOS. Με πρόσβαση σε μια τεράστια συλλογή 275.000 εφαρμογών κατασκευασμένων αποκλειστικά για το iPad, αυτό δεν σημαίνει πως η πρόταση της Amazon είναι αρκετά κατώτερη, απλά πως το iPad, τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα, έχει το πάνω χέρι.