Η Capcom κατηγορεί τους εξωτερικούς συνεργάτες της για πτώση της ποιότητας
Σε παρουσίαση που προορίζεται για τους επενδυτές και τους μετόχους της, η Capcom αποδίδει τα απογοητευτικά αυτά αποτελέσματα σε «πτώση της ποιότητας σε τίτλους που ανατέθηκαν σε developers του εξωτερικού». Η εταιρεία, συνεπώς, θα διακόψει την ανάπτυξη τέτοιων παιχνιδιών και σχεδιάζει να συγκεντρώσει τις δραστηριότητες αυτές στο εσωτερικό της. Παράλληλα, η παρουσίαση δηλώνει ότι η Capcom «καθυστέρησε να ανταποκριθεί στην μετάβαση προς τα ψηφιακά μέσα».
Οι δύο πιο πρόσφατες υψηλού προφίλ κυκλοφορίες της Capcom που εντάσσονται στο προηγούμενο οικονομικό έτος είναι το Resident Evil 6, με πωλήσεις 4,9 εκατομμυρίων τεμαχίων (με αρχικό στόχο τα 7 εκατομμύρια) και το DmC: Devil May Cry, με πωλήσεις 1,1 εκατομμυρίων τεμαχίων (με αρχικό στόχο τα 2 εκατομμύρια).
Η τοποθέτηση της εταιρείας σχετικά με την πτώση της ποιότητας των παιχνιδιών της που αναπτύχθηκαν από εξωτερικά στούντιο έχει ενδιαφέρον πάντως, από τη στιγμή που το Devil May Cry, που αναπτύχθηκε από τη Ninja Theory, ήταν πολύ πιο ποιοτικός και ολοκληρωμένος τίτλος από το μουδιασμένο και χαοτικό Resident Evil 6, αλλά υποπτεύομαι ότι είναι τα νούμερα των πωλήσεων που μιλάνε εδώ πέρα.
Η Capcom, φυσικά, δεν είναι μόνη της σε ό,τι αφορά στα απογοητευτικά νούμερα, καθώς η βιομηχανία πλήττεται στο σύνολό της από μειωμένες πωλήσεις και απώλειες κερδών. Σημάδι της παγκόσμιας οικονομικής κατάστασης; Δείγμα της υπερβολικής κούρασης της τρέχουσας γενιάς κονσολών; Ενδεικτικό, ίσως, λανθασμένων πολιτικών των μεγάλων εταιρειών της βιομηχανίας; Σίγουρα όλα παίζουν το ρόλο τους, και το μέλλον προμηνύεται ιδιαίτερα ρευστό.
Πηγή: thegang.gr