Η λειτουργία των hashtags έφτασε στο Facebook
Σχεδόν κάθε μεγάλο κοινωνικό δίκτυο χρησιμοποιεί το hashtag. Σίγουρα ξεκίνησε από το Twitter, όμως υπηρεσίες όπως το Instagram, το Tumblr, το Pinterest, το Google+ και άλλα, το έχουν υιοθετήσει εδώ και καιρό. Έχει καταφέρει να γίνει ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία στη σημερινή διαδικτυακή εποχή.
Αυτή τη στιγμή το Facebook είναι σαν μία χαοτική αποθήκη πληροφοριών που είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να τις διαχειριστεί και να τις αξιοποιήσει. Το hashtag δεν θα λύσει απαραίτητα αυτό το πρόβλημα, όμως σίγουρα θα βοηθήσει πολύ, ειδικά αυτούς που ψάχνουν ένα συγκεκριμένο θέμα συζήτησης (π.χ. για μία σειρά ή για κάποιον αγώνα). Με ένα κλικ θα είστε σε θέση να βρείτε ποιος άλλος σχολιάζει το θέμα που σας ενδιαφέρει.
Σκεφτείτε όλες τις συζητήσεις για ειδήσεις στον κόσμο, νέες εκδηλώσεις ή φίρμες (ρούχα, αυτοκίνητα κτλ). Πρόκειται για ένα πολύτιμο περιεχόμενο που πραγματικά λείπει από το Facebook. Αυτό βέβαια, μπορεί να σημαίνει ότι θα βλέπουμε πιο σπάνια προσωπικά posts από όσα βλέπαμε μέχρι σήμερα.
Μερικοί ίσως να είναι αντίθετοι στα hashtags, άλλοι να τα περίμεναν με ανυπομονησία. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το Facebook. Είναι στο χέρι του καθενός να αποφασίσει αν αξίζει τελικά τον κόπο.