Η πειρατεία «χτυπά» το 95% των τίτλων της Ubisoft
Για τον λόγο αυτό η εταιρεία σκέφτεται να επικεντρωθεί σε free-to-play τίτλους, μια κίνηση που σύμφωνα με τον Guellmot «εγγυάται κέρδη στην εταιρεία.» Το μοντέλο free-to-play με δυνατότητα μικροπληρωμών για επιπλέον χαρακτηριστικά ή αντικείμενα αναμένεται να τους εξασφαλίσει έσοδα από χώρες που τα παιχνίδια της Ubisoft κατέχουν το υψηλότερο ποσοστό πειρατείας ενώ πιστεύει πως με μια τέτοια κίνηση θα αποφέρει μακροπρόθεσμα κέρδη.
«Αυτός είναι ένας τρόπος να έρθουμε πιο κοντά στους πελάτες μας, να βεβαιωθούμε πως θα έχουμε εισόδημα. Στα δωρεάν παιχνίδια για PC μόνο το 5-7% των παικτών πληρώνει, ενώ γενικώς το ίδιο ποσοστό πληρώνει και για τα επί-πληρωμή, οι υπόλοιποι τα βρίσκουν πειρατικά. Η πειρατεία αγγίζει το 93-95% των παιχνιδιών, άρα καταλήγουμε στο ίδιο ποσοστό. Τα έσοδα που θα έχουμε από τους παίκτες θα είναι πιο μακροπρόθεσμα, ούτως ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να τους παρέχουμε περιεχόμενο».
Η Ubisoft είχε κατηγορηθεί στο παρελθόν για την δημιουργία ενός συστήματος DRM το οποίο απαιτούσε από τους παίκτες να είναι μονίμως συνδεδεμένοι στο internet προκειμένου να μπορούν να παίξουν. Έχει ακόμα κατακριθεί για την κυκλοφορία παιχνιδιών στο PC πολύ αργότερα από τις αντίστοιχες εκδόσεις τους για κονσόλες.