Η Eurobank καινοτομεί: Πρόσβαση στους λογαριασμούς όλων των τραπεζών μέσα το WebBanking της
Ένα νέο βήμα στο “κομμάτι” του Open Banking κάνει η Eurobank, με τη νέα, online υπηρεσία “Account Aggregation”.
Με την υπηρεσία αυτή, οι ιδιώτες χρήστες του e – Banking της Τράπεζας μπορούν να έχουν στην οθόνη του υπολογιστή τους, τη συνολική εικόνα των υπολοίπων σε καταθετικούς λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες που διατηρούν σε οποιαδήποτε συστημική τράπεζα.
Σημειώνεται ότι για την υπηρεσία “Account Aggregation” η Eurobank αξιοποιεί τη finker – one app, all banks, πλατφόρμα διασύνδεσης τραπεζικών συστημάτων και παροχής υπηρεσιών Open Banking της εταιρείας ITBS (IT & Business Systems) και αναπτύσσει τη συνεργασία της με μια νέα ελληνική FinTech εταιρεία. Μάλιστα, η τεχνολογική ομάδα Finker (FinTech start-up) αναδείχθηκε στον 1ο Διαγωνισμό Beyond Hackathon, που διοργάνωσε η Eurobank το 2016 για τη στήριξη της καινοτόμου επιχειρηματικότητας.
Επιπλέον δυνατότητες για του πελάτες της Eurobank
Όπως αναφέρει η ίδια η τράπεζα σε ανακοίνωσή της, η παροχή της δυνατότητας στους πελάτες, χρήστες του e – Banking της Eurobank, να βλέπουν μέσα από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Eurobank τις πληροφορίες που αφορούν σε λογαριασμούς και κάρτες όλων των συστημικών τραπεζών, μέσω της υπηρεσίας “Account Aggregation”, είναι μόνο το πρώτο βήμα. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, θα ακολουθήσουν, σύντομα, επιπλέον δυνατότητες για τους πελάτες της Eurobank, σε περιβάλλον e – Banking και m – Banking με τη διάθεση περισσοτέρων νέων εφαρμογών στον τομέα του FinTech και των πληρωμών.
Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Σταύρος Ιωάννου, δήλωσε σχετικά: «Πρόκειται για ένα δυναμικό παρών στην αφετηρία της νέας εποχής του Open Banking, η οποία φέρνει μεγάλες προκλήσεις αλλά και πολύ μεγάλες ευκαιρίες. Η Eurobank έχει χαράξει εγκαίρως μια ολοκληρωμένη στρατηγική που επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στην αγορά και της επιτρέπει να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στα νέα δεδομένα και τις τάσεις που διαμορφώνονται παγκοσμίως. Υλοποιεί με ταχύ ρυθμό το σχεδιασμό της για να ενισχύσει την ψηφιακή καινοτομία, να απλοποιήσει την καθημερινότητα των πελατών της και να τους προσφέρει επιλογές υψηλής προστιθέμενης αξίας».
Η υπηρεσία “Account Aggregation” είναι εφικτή στο πλαίσιο της PSD2, της νέας Οδηγίας Υπηρεσιών Πληρωμών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (Payment Services Directive 2 – PSD2) που ενσωματώθηκε στο ελληνικό Δίκαιο με το Ν. 4537/2018.