Η Google τώρα μπορεί να σου πει γιατί αισθάνεσαι άρρωστος

Η Google τώρα μπορεί να σου πει γιατί αισθάνεσαι άρρωστος

Στο παρελθόν, η Google προχώρησε σε διάφορες βελτιώσεις για να βοηθήσει τους χρήστες να εντοπίσουν πληροφορίες για ασθένειες ή άλλα ιατρικά ζητήματα, και τώρα θέλει να βοηθήσει ακόμα περισσότερο.

Η Google μετά τις τελευταίες βελτιώσεις, θα δείχνει στον χρήστη μία λίστα με παθήσεις, ασθένειες, ιογενείς λοιμώξεις ή άλλες καταστάσεις όταν πραγματοποιεί αναζήτηση για συμπτώματα. Στο παράδειγμα στην εικόνα, αν γράψετε “πονοκέφαλος στην μία μεριά” η Google θα εμφανίσει ένα σύνολο από συναφείς καταστάσεις που συμπεριλαμβάνουν τον πονοκέφαλο, την ημικρανία, το κοινό κρυολόγημα κ.ά.

Αν όμως ο χρήστης αναζητήσει κάτι λιγότερο συγκεκριμένο, όπως για παράδειγμα “πονοκέφαλος”, η Google θα προσφέρει πληροφορίες πάνω στο πρόβλημα, παρέχοντας επιπλέον μερικές συμβουλές για να το αντιμετωπίσει μόνος, δίχως να χρειαστεί να επισκεφτεί τον γιατρό.

Βεβαίως, η Google λέει πως προσφέρει τα συγκεκριμένα στοιχεία καθαρά για ενημερωτικούς σκοπούς, και ότι οι χρήστες θα πρέπει πάντα να συμβουλεύονται τον γιατρό τους και την σωστή αντιμετώπιση της κατάστασης τους. Με απλά λόγια, μην προσπαθήσετε να κάνετε μόνοι σας την διάγνωση για κάποιο δύσκολο κρύωμα χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα από την μηχανή αναζήτηση. Παρόλα αυτά, η Google συμβουλεύτηκε μία ομάδα ιατρών για να επανεξετάσει και να αξιολογήσει τις πληροφορίες που αφορούν στα συμπτώματα, και έτσι, ειδικοί από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ όπως και από την Κλινική Mayo αξιολόγησαν τις καταστάσεις για να βοηθήσουν στην βελτίωση των λιστών. Τα παραπάνω συνδυάζονται με δεδομένα από ιατρικές έρευνες αλλά και από τις εκτιμήσεις των γιατρών στο Knowledge Graph της ίδιας της Google.

αρχείο λήψης

Η εταιρεία ωστόσο ενδιαφέρεται να μάθει, αν οι πληροφορίες που παρέχει είναι χρήσιμες, και για αυτό θα ζητάει από τους χρήστες feedback σχετικά με το χαρακτηριστικό.

Αν και το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, η αναζήτηση για συμπτώματα δηλαδή, θα διατεθεί μέσα στις επόμενες ημέρες στις ΗΠΑ και μόνο στα Αγγλικά, η εταιρεία στοχεύει να επεκτείνει το χαρακτηριστικό και σε άλλες χώρες και γλώσσες σύντομα, ενώ παράλληλα θα βελτιώσει το χαρακτηριστικό ώστε να συμπεριλαμβάνει απαντήσεις για περισσότερα συμπτώματα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC