Oι κάτοχοι tablets δαπάνησαν τα περισσότερα σε online αγορές!
Η Adobe παρουσίασε τα ευρήματα μιας μελέτης, που εξέτασε πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να επισκεφθεί τα online καταστήματα.
Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πάνω από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων retailers των ΗΠΑ.
Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κατά τους περιόδους των διακοπών του 2011 αλλά και γενικότερα κατά το 2011, οι χρήστες tablets δαπάνησαν μεγαλύτερα χρηματικά ποσά ανά αγορά σε σύγκριση με τους τους που έκαναν online αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphones τους ή τα παραδοσιακά laptops και PCs, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι χρήστες tablets ήταν οι πλέον πολύτιμοι online καταναλωτές το 2011.
Συγκεκριμένα οι χρήστες tablets δαπάνησαν 54% περισσότερα σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones και 21% περισσότερα από τους χρήστες laptops/desktops.
Επίσης από την έρευνα φαίνεται τοι οι χρήστες tablets ήταν σχεδόν 3 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες online σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones, ενώ ήταν σχεδόν εξίσου πιθανό σε σύγκριση ανάμεσα στους χρήστες tablets και laptops/desktops.
Σύμφωνα με τη μελέτη της Adobe, το γεγονός αυτό οφείλεται αρχικά στο οτι οι χρήστες των tablets είναι ανάμεσα στις ηλικίες 18 και 34 ετών και τείνουν να είναι πιο εύποροι σε σύγκριση με τους υπόλοιπους online shoppers αλλά και οτι έχουν μεγαλύτερο ποσοστό χρήσης των συσκευών τους το σαββατοκύριακο σε σχέση με τους υπολοιπους χρήστες που κάνουν online αγορές.