Πιο στοχευμένες οι διαφημίσεις του twitter
Το twitter είναι αναμφίβολα το δεύτερο πιο δημοφιλές δίκτυο social media αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν ακόμη επιφυλάξεις για το κατά πόσον είναι κερδοφόρο. Παρόλα αυτά η υπηρεσία δεν μένει με σταυρωμένα χέρια και φροντίζει να βελτιώσει ακόμη περισσότερο το διαφημιστικό της προϊόν.
Όπως ανακοινώθηκε λοιπόν, πλέον οι διαφημιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα εμφάνισης των προβεβλημένων αναρτήσεων στους χρήστες ανάλογα με την τοποθεσία που βρίσκονται ή το είδος της συσκευής που χρησιμοποιούν.
Με άλλο λόγια μπορεί κανείς να απευθυνθεί στα μέλη της υπηρεσίας σε μια συγκεκριμένη πόλη ή χώρα ή ακόμα και να στείλει το μήνυμα του μόνο σε όσους χρησιμοποιούν το twitter από το κινητό τους τηλέφωνο.
Μέχρι τώρα αυτή η δυνατότητα ήταν σε δοκιμαστική φάση και μπορούσαν να τη χρησιμοποιήσουν πολύ λίγοι πελάτες της εταιρείας όπως για παράδειγμα οι British Airways, Coca Cola, The Washington Post και Wendys. Πλέον όμως διατίθεται σε όλους τους ενδιαφερομένους ανά τον κόσμο.