Σάλος με την καμπάνια της Εθνικής Τράπεζας #irunmarathon
Δεν είναι κακό να σκέφτεσαι διαφημιστικά κόλπα για να προωθήσεις την επιχείρηση σου. Το πρόβλημα είναι όταν τα πακετάρεις με φιλανθρωπικό αμπαλάζ.
Η Εθνική Τράπεζα λοιπόν δίνει 0,50€ σε κάθε hashtag με το #irunmarathon, με όριο τα πρώτα 10.000 hashtags.
Δηλαδή εκμεταλλεύεται την διάθεση του κόσμου για προσφορά, δίνοντας το τεράστιο ποσό των 5000€ το οποίο όμως εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια και στην απόλυτη κρίση της Τράπεζας.
Αυτή η πρακτική, που αποκαλύπτεται από τα ψιλά γράμματα στους όρους χρήσης ήδη έχει προκαλέσει σάλο στα κοινωνικά δίκτυα που αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες ώρες.