Σάλος με την καμπάνια της Εθνικής Τράπεζας #irunmarathon

Σάλος με την καμπάνια της Εθνικής Τράπεζας #irunmarathon

Δεν είναι κακό να σκέφτεσαι διαφημιστικά κόλπα για να προωθήσεις την επιχείρηση σου. Το πρόβλημα είναι όταν τα πακετάρεις με φιλανθρωπικό αμπαλάζ.

Η Εθνική Τράπεζα λοιπόν δίνει 0,50€ σε κάθε hashtag με το #irunmarathon, με όριο τα πρώτα 10.000 hashtags.

Δηλαδή εκμεταλλεύεται την διάθεση του κόσμου για προσφορά, δίνοντας το τεράστιο ποσό των 5000€ το οποίο όμως εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια και στην απόλυτη κρίση της Τράπεζας.

Αυτή η πρακτική, που αποκαλύπτεται από τα ψιλά γράμματα στους όρους χρήσης ήδη έχει προκαλέσει σάλο στα κοινωνικά δίκτυα που αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες ώρες.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC