Samsung Galaxy Note 7: Το 90% επέλεξε αντικατάσταση αντί για επιστροφή χρημάτων
Με τις αναφορές για Samsung Galaxy Note 7 που πιάνουν φωτιά, να αυξάνονται όλο και περισσότερο, στις 2 Σεπτεμβρίου η Samsung πήρε την μεγάλη απόφαση να σταματήσει τις πωλήσεις του phablet και να ξεκινήσει πρόγραμμα ανάκλησης για όσους είχαν κάνει την αγορά.
Οι επιλογές των κατόχων του Samsung Galaxy Note 7 ήταν ή να ζητήσουν τα χρήματά τους πίσω ή να πάρουν το καινούριο μη ελαττωματικό Note 7, όταν αυτό θα ήταν ξανά διαθέσιμο. Σε κάποιες αγορές η Samsung έδωσε την επιλογή ανταλλαγής του Note 7 με το Samsung Galaxy S7 ή Samsung Galaxy S7 edge και επιστροφή χρημάτων στη διαφορά.
Τι επέλεξαν να κάνουν τελικά οι κάτοχοι των δυνητικά ελαττωματικών Samsung Galaxy Note 7;
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Samsung, περίπου το 90% των κατόχων επέλεξε να προχωρήσει στην αντικατάσταση του Note 7 και όχι να ζητήσει πίσω τα χρήματά του.
Στη Σιγκαπούρη όπου το πρόγραμμα ανάκλησης του Samsung Galaxy Note 7 ξεκίνησε πριν από 10 μέρες, πάνω από το 80% των χρηστών έδωσε πίσω το Note 7, όμως σε αγορές όπως ΗΠΑ και Κορέα η ανάκληση προχωρά με πιο αργούς ρυθμούς και έχει φτάσει στο 60%.
Να πούμε ότι τα νέα Samsung Galaxy Note 7 έχουν ένα τετράγωνο σύμβολο στο κουτί και η ένδειξη της μπαταρίας είναι πράσινη αντί για λευκή.