Σχολεία στη Βρετανία θα διδάσκουν τους κινδύνους του διαδικτύου
Σκοπός του νέου προγράμματος θα είναι ακόμα η ενημέρωση σχετικά με τα δικαιώματα των παιδιών, τα οποία σύμφωνα με τον επίτροπο θα πρέπει να έχουν άμεση πρόσβαση στα δεδομένα που συλλέγουν για αυτά οι εταιρείες του διαδικτύου ενώ θα μπορούν να απαιτούν την διαγραφή των προσωπικών τους δεδομένων από τις ανάλογες ιστοσελίδες. Αναφερόμενος μάλιστα στις εταιρείες αυτές, ο Graham δήλωσε πως «θα πρέπει να αρχίσουν να φέρονται στους πελάτες τους ως ενήλικες».
Ο Επίτροπος προέβη σε αυτές τις δηλώσεις με αφορμή την δημοσίευση μιας έρευνας της Deimos με όνομα The Data Dialogue. Σύμφωνα με αυτή, ένας στους πέντε ενήλικες δεν νοιώθει άνετα με τα δεδομένα που θα κληθεί να δημοσιεύσει στο διαδίκτυο μέσα την επόμενη δεκαετία, ενώ μόνο το 27% των ενηλίκων αναγνωρίζουν πλεονεκτήματα στην παροχή προσωπικών δεδομένων σε supermarkets.
Παράλληλα ο Ronan Dunne, γενικός διευθυντής της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας O2, η οποία και χρηματοδότησε την έρευνα, είπε πως «οι εταιρείες έχουν αποτύχει να αποδείξουν στους καταναλωτές πως υπάρχει χρησιμότητα στην κοινοποίηση των δεδομένων τους».