Το Facebook ξεκινά να χρεώνει τις προσφορές των επιχειρήσεων

Το Facebook ξεκινά να χρεώνει τις προσφορές των επιχειρήσεων

Αυτή τη στιγμή πολλές είναι οι εταιρείες που επιλέγουν το Facebook ως ένα τρόπο για να διαφημίσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και να προωθήσουν τις προσφορές τους.

Ενώ όμως μέχρι σήμερα τη δυνατότητα αυτή είχαν εντελώς δωρεάν, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε ότι στο εξής θα χρεώνει τις επιχειρήσεις για να εμφανίζουν τις προσφορές των προϊόντων τους στις σελίδες Offers του Facebook.

https://i0.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2012/09/fetcher_1145.png?w=1110

Οι χρεώσεις θα ισχύουν για όλες τις Σελίδες που έχουν περισσότερους από 400 fans και το ελαχιστό ποσό χρέωσης θα είναι $5 για κάθε προσφορά (το ακριβές ποσό θα καθορίζεται από τον αριθμό των μελών τους). Επιπλέον, στις προσφορές θα μπορούν να προστίθενται bar codes και μοναδικοί κωδικοί προσφορών για πιο εύκολο checkout μέσω third-party ιστοσελίδων. Οι χρεώσεις, ωστόσο, δε θα επιβαρύνουν τους καταναλωτές.

Όπως φαίνεται η Facebook αποφάσισε να εκμεταλλευτεί μια ακόμα δωρεάν υπηρεσία ως προσωπική πηγή εσόδων της…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC