«Τρομακτική» διαφήμιση από την LG
Στο διαφημιστικό βίντεο που κυκλοφόρησε βλέπουμε τεχνικούς να τοποθετούν εννέα συνολικά οθόνες στο πάτωμα ενός ανελκυστήρα πολυώροφου κτιρίου και κάμερες μέσα σε αυτόν για να καταγράψουν τις αντιδράσεις. Μόλις οι επιβαίνοντες έμπαιναν και πατούσαν το κουμπί οποιουδήποτε ορόφου, το δάπεδο του ανελκυστήρα φαινόταν να διαλύεται και να πέφτει στο κενό.
Βέβαια το δάπεδο παρέμενε στην θέση του και οι επιβάτες υποτίθεται πως έβλεπαν την διάλυση του μέσα από τις οθόνες. Έστω για δέκατα του δευτερολέπτου, η ποιότητα εικόνας των οθονών τους έκαναν να πιστεύουν πως όντως το πάτωμα του ανελκυστήρα διαλυόταν κάτω από τα πόδια τους.
Η συγκεκριμένη «φάρσα» φαίνεται πως στην πραγματικότητα αποτελεί απλά ένα viral video της εταιρείας, προκειμένου να εντυπωσιάσει, και όχι πραγματικό εγχείρημα. Άλλωστε ο φακός της κάμερας που καταγράφει τους επιβαίνοντες «βλέπει» μονίμως την σωστή οπτική γωνία του υποτιθέμενου φρεατίου, προσπαθεί δηλαδή να προκαλέσει τις αντιδράσεις του θεατή του video και όχι των επιβατών του ανελκυστήρα.
Την ίδια στιγμή οι πιο προσεκτικοί χρήστες του YouTube αναφέρουν την αντανάκλαση πράσινου χρώματος στην μπάρα του ανελκυστήρα (στο 1:26), η οποία υποδηλώνει την χρήση πράσινης οθόνης για την απόδοση του φρεατίου. Δεν είναι δυνατόν άλλωστε να πατήσει κάποιος επάνω σε μια οθόνη και αυτή να παραμείνει άθικτη.
Ακόμα και πραγματική να ήταν η φάρσα, οι αντιδράσεις των επιβατών δεν θα προέρχονταν τόσο από τα «ζωντανά χρώματα» τον οθονών. Περισσότερο θα τρόμαζαν από τον ξαφνικό ήχο και την πρώτη αντίδραση τους στην ιδέα της καταστροφής του δαπέδου. Για να μην αναφέρουμε το τι μπορούσε να συμβεί αν ένας από τους επιβάτες είχε πρόβλημα με την καρδιά του.
Παρά το ότι είναι κατασκευασμένο και όχι πραγματικό, το συγκεκριμένο βίντεο αποτελεί έναν ενδιαφέρον τρόπο διαφήμισης των χαρακτηριστικών των νέων προϊόντων της εταιρείας. Δείτε το: