HOL : Απόλυση όλων των εργαζομένων στο τηλεφωνικό της κέντρο
Στην απόλυση όλων των εργαζομένων στο τηλεφωνικό της κέντρο προχώρησε η εταιρεία HOL. Μάλιστα, σύμφωνα με τις αναφορές των εργαζομένων στις 2.30 το πρωί, άδειασαν τις εγκαταστάσεις, μαζεύοντας...