Μαθητές στην Αλεξανδρούπολη έφτιαξαν υποβρύχιο ρομπότ
Σε εργαστήριο δοκιμών του υποβρυχίου ρομπότ που κατασκεύασε ομάδα μαθητών από λύκεια της Αλεξανδρούπολης συμμετέχοντας στο πρόγραμμα του εργαστηριακού κέντρου φυσικών επιστημών «Εκπαιδεύοντας τους Μηχανικούς του Μέλλοντος»...