Η Apple πίσω από Microsoft, Samsung και Sony στην ικανοποίηση πελατών
Ένα από τα σημαντικότερα «κάστρα» της Apple, αυτό της ικανοποίησης πελατών, δείχνει να αντιμετωπίζει πρόβλημα με βάση έρευνα της Forrester Research την οποία αναδημοσιεύει η Wall Street Journal.ν οποία αναδημοσιεύει η Wall Street Journal.
Στην έρευνα η Apple μένει πίσω από τη Microsoft, Samsung και τη Sony κάτι που γίνεται για πρώτη φορά. Συγκεντρώνοντας τις απόψεις 7.500 χρηστών, η έρευνα καταμετρεί την εμπειρία του πελάτη με μια εταιρεία είτε στο κατάστημα είτε με άλλο τρόπο και δημιούργησε ένα πίνακα ικανοποίησης πελατών.
Όπως βλέπουμε, η Amazon βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ 17 εταιρειών που ασχολούνται με καταναλωτικά προιόντα στη Βόρεια Αμερική, αποσπώντας βαθμολογία «άριστη». Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Sony με αξιολόγηση 83 ενώ ακολουθεί η Microsoft, η Samsung και στη συνέχεια η Apple.
Πάντως η Apple βελτίωσε τη θέση της με βάση το παρελθόν, με την εταιρεία να «πολεμάει» με τη συνεχή αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που επισκέπτονται τα καταστήματά της για αγορά ή για τεχνική υποστήριξη Το επόμενο διάστημα και αφού έχει περάσει 1.5 χρόνος χωρίς υπεύθυνο για τα γνωστά Apple Stores ανά τον κόσμο, η CEO της Burberry, Angela Ahrendts αναλαμβάνει τη συγκεκριμένη θέση με αρκετές φιλοδοξίες.