Πολύμηνη καθυστέρηση για το Bioshock Infinite

Όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής δημιουργικού της Irrational Games Ken Levine επειδή πρόκειται για εξαιρετικά σημαντικό παιχνίδι, η εταιρεία ήθελε να δώσει στους developers περισσότερο χρόνο για να εργαστούν σε αυτό.
Έτσι λοιπόν η κυκλοφορία του τίτλου μετατέθηκε από τον ερχόμενο Οκτώβριο για τον Φεβρουάριο του 2013.
Παράλληλα λόγω της καθυστέρησης δεν θα υπάρξουν demo ή οτιδήποτε άλλο αντίστοιχο ούτε στην Ε3 ούτε στο Gamescom. Το μόνο στο οποίο μπορούμε να ελπίζουμε δηλαδή είναι κάποια διαρροή.