Το Νetflix αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για φθηνότερες συνδρομές… αλλά με διαφημίσεις
Μετά από χρόνια αντίστασης στις διαφημίσεις στις υπηρεσίες του, το Netflix είναι τώρα «έτοιμο» να προσφέρει χαμηλότερες τιμές με διαφημίσεις, δήλωσε την Τρίτη ο CEO Reed Hastings.
Ο Hastings ήταν από καιρό αντίθετος στην προσθήκη διαφημίσεων ή άλλων προωθητικών ενεργειών στην πλατφόρμα, αλλά είπε κατά τη διάρκεια της προηχογραφημένης τηλεδιάσκεψης κερδών της εταιρείας ότι “είναι πολύ λογικό” να προσφέρουμε στους πελάτες μια φθηνότερη επιλογή.
«Όσοι ακολούθησαν το Netflix γνωρίζουν ότι ήμουν ενάντια στην πολυπλοκότητα της διαφήμισης και είμαι μεγάλος θαυμαστής της απλότητας της συνδρομής», είπε ο Χέιστινγκς. «Όμως, όσο και αν είμαι λάτρης της απλότητας, είμαι μεγαλύτερος οπαδός των επιλογών των καταναλωτών και το να επιτρέπω στους καταναλωτές που θα ήθελαν να έχουν χαμηλότερη τιμή και είναι ανεκτικοί στη διαφήμιση να αποκτήσουν αυτό που θέλουν είναι πολύ λογικό.»
Η επιλογή πιθανότατα δεν θα είναι διαθέσιμη στην υπηρεσία για ένα ή δύο χρόνια, είπε ο Hastings. Ένα νέο επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έχει πολλές δυνατότητες κέρδους για το Netflix, το οποίο την Τρίτη ανέφερε την πρώτη απώλεια συνδρομητών σε περισσότερο από μια δεκαετία.
Το Netflix ανέφερε τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από παραδοσιακές εταιρείες ψυχαγωγίας, καθώς και την αχαλίνωτη κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, τον πληθωρισμό και τη συνεχιζόμενη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία λόγω της πρόσφατης διακοπής των συνδρομών επί πληρωμή.
Σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές, το Netflix αύξησε τις δαπάνες περιεχομένου του, ιδιαίτερα για πρωτότυπες παραγωγές. Για να το καταφέρει, η εταιρεία αύξησε τις τιμές της υπηρεσίας της. Το Netflix είπε ότι αυτές οι αλλαγές τιμών συμβάλλουν στην ενίσχυση των εσόδων, αλλά ευθύνονται εν μέρει για την απώλεια 600.000 συνδρομητών στις ΗΠΑ και τον Καναδά κατά το τελευταίο τρίμηνο.
Μια επιλογή χαμηλότερου επιπέδου που περιλαμβάνει διαφημίσεις θα μπορούσε να κρατήσει ορισμένους καταναλωτές και να προσφέρει στο Netflix μια διαφορετική οδό για να συγκεντρώσει κεφάλαια.
«Είναι πολύ ξεκάθαρο ότι λειτουργεί για τον Hulu. Η Disney το κάνει. Το HBO το έκανε», είπε ο Χάστινγκς. «Δεν νομίζω ότι έχουμε πολλές αμφιβολίες ότι λειτουργεί».