Apple & Google οι κορυφαίες εμπορικές ονομασίες παγκοσμίως σύμφωνα με την BrandZ™
Στην κορυφή της λίστας BrandZ και την ετήσια κατάταξη των 100 πιο αναγνωρίσιμων διεθνών εμπορικών ονομασιών (brand names) με την μεγαλύτερη εμπορική αξία βρίσκεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Apple (με αξία 185 δις δολαρίων και αύξηση κατά 1% σε σχέση με την περασμένη χρονιά), με τη Google να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση (αξία brand name στα 113,6 δις δολάρια, 5% αύξηση σε σχέση με το 2012).
Μέσα στις κορυφαίες δέκα βρίσκουμε ακόμη τις IBM, McDonald’s, Coca-Cola, AT&T, Microsoft, Marlboro, Visa και China Mobile, ενώ σημαντική είναι και η αλλαγή θέσης της Samsung, η οποία σκαρφάλωσε 25 θέσεις για να βρεθεί στη 30η και τα 21,4 δις δολάρια, σημειώνοντας 51% άνοδο σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Αξίζει να σημειωθεί πως η διαφορά στην αξία του εμπορικού σήματος της Apple από τη Google φαίνεται να είναι όση η συνολική αξία του brand name της Coca-Cola. Και η Yahoo όμως επέστρεψε στη λίστα, καταλαμβάνοντας πλέον την 92η θέση.
Η κατάταξη BrandZ, μια δημιουργία του ομίλου WPP, λαμβάνει υπόψιν συνεντεύξεις με περισσότερους από δύο εκατομμύρια καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο γύρω από χιλιάδες μάρκες, μαζί με την οικονομική ανάλυση των επιδόσεων της κάθε εταιρείας για την τελική κατάρτιση του καταλόγου. Αποτελεί μια έρευνα γύρω από τα brandnames μέσω της οποίας μπορούμε να έχουμε μια οπτική της τρέχουσας τάσης που κυριαρχεί στην αγορά.
Δείτε την πλήρη λίστα στο σχετικό pdf.
Πηγή: myphone